Advertisement

Jajin Ja song download now | Jajin ja song Lyrics Singer Chorun mugli

Jajin Ja song Download

Jajin-Ja-song-download

   Jajin Ja song  is a local song of Nyishi language song, which is belongs to state of Arunachal Pradesh. Here you can freely and easy to download the Arunachal Pradesh songs.

Song - Jajin Ja
Singer - Chorun Mugli
Lyrics - Pebom Doyom Bini

Here you can easily download the Jajin Ja - song , and also you can listening online,

Play online Jajin Ja -song 

If you want to play Jajin ja - song  in online, click the play button.
Listen Now

Lyrics of Jajin Ja-song

Sinyi ge Enyi so…

Eyi sunyi mui reso oh oh…

Aro jirjo mochaa reso…

Silge yullo yuth aale so oh oh…

Aath guteh, guteh tadeh… Ruyi reso…

Aai gamre, gamre nyopor eh…

Sonyor tela lui reso… oh oh…

Siloge aalo so

Jajain ja

Yullo bo aalo so

Jajin ja

Siloge aalo so

Jajain ja

Yullo bo aalo so

Jajin ja

[Music]

Pombge doleh pamtak ge doleh…

Piira do eh heyi reso…

Nemeh geli neko jerine…

keyila eidso… oh oh…

Silo ge aalo so

Jajin ja

Yullo bo aalo so

Jajin ja

Silo ge aalo so

Jajin ja

Yullo bo aalo so

Jajin ja

[Ritual Voice]

Sinyi ge Enyi so…

Eyi sunyi mui reso… ohh…

Aro jirjo mochaa reso…

Silge yullo yuth aale so…

Nyib ge teloboh Nyimen ge benboh… ohh…

Jerue rebla tumtne kuba…

Odeh simbem simmen laju…

Chumum kochar charmen laju…

Homelo giddem

Jajin ja

Jirie gobeju

Jajin ja

Dene lo giddem

Jajin ja

Sikor gobeju

Jajin ja

Echi duligo

Jajin ja

Pima dobe

Jajin ja

Dire yare

Jajin ja

Rema dobe

Jajin ja

Chite chijag

Jajin ja

Jagma dobe

Jajin ja

Tegge palaju

Jajin ja

Roge molaju

Jajin ja

Silo ge alo so

Jajin ja

Yullo be alo so

Jajin ja

Official youtube video of this song : https://youtu.be/bHtc6yai_RI


Download Link of Jajin Ja - song

            If you want to Jajin Ja -song download or saved to your internal memory of device, please click on the "Get download link" button and then it will takes 10 sec. to generate the download link, after download link is complete and then you have to click the "Download Now" button.
Wait for 10sec
File Size: 3.67mb
Singer : Chorun Mugli,
Song language : Nyishi,
Song Name: Jajin Ja,
     Uploaded By: www.arunachalsongs.com

Tags:-

Nyishi song Jajin Ja mp3 download | Nyishi song zone download | Jajin Ja - song mp3 Arunachal Pradesh songs download | Download Arunachal Pradesh local songs | Song Jajin Ja -song  Singer and composer Shri Chorun Mugli.

Post a Comment

1 Comments

/*M=1 remover */