Advertisement

Tami Ngok Gisa Si-song download

Tami Ngok Gisa Si-song download, Galo tribe  Arunachal Pradesh Local Songs.

Tami_Ngok_Gisa_Si-song

    Tami Ngok Gisa Si-song is a local song of Galo language song, which is belongs to state of Arunachal Pradesh. Here you can freely and easy to download the Arunachal Pradesh local songs.
Tami Ngok Gisa Si-song team cast list
Audio and Video Credit
Vocals : Pakngam Lombi
Lyrics   : Henkar Rokom Bado
Music  : Krishna Shrestha
Recorded @ BROYAM STUDIO  
VIDEO CREDITS
Concept & Direction : Miro Migam
Cinematographer      : Amar Kalita
Editing & Vfx           : Rhituraj Dutta
Cast                           : Suman Doley and  Henry Pegu
Make Up                   : Atul Doley
Studio  Partner          : RHITURONG MULTIMEDIA
Creative Partner        :MIRIWOOD (9706150555/9101582851)

Content:

  • Play online Tami Ngok Gisa Si-song,
  • Lyrics of Tami Ngok Gisa Si-song,
  • Download the Tami Ngok Gisa Si-song.

Play online Galo Song - Tami Ngok Gisa Si-song

If you want to listening online play Tami Ngok Gisa Si-song in online, click the play button.
Listen Now

Lyrics of Tami Ngok Gisa Si-song,

Tami ngok gisa si… Jiri ja…
Komji ngok sisa si… Joro ja… 

Sigim kala.. no… umu jindu madu re….
Sigim kala.. no… range rogo madu re…

Ho… ho… ho… ho…

Ngok moi mo..bar sim
Ngok bedu o..po sim

Ngok moi mo..bar sim
Ngok bedu o..po sim

Kabu tari… maa du re…
Tami ngok gisa si… jiri ja…

Komji ngok sisa si… joro ja…
Yordi cha…tu lo
kopu bo…mum me
mumji… rele…pe mabe…
Yorle bu…di lo
kole pu…to na
du..ji... rele..pe mabe
Jajum ka..to e jigi.. yado…
Yordi ja..yo e jogo yado…

Egem pumbe dola… No rehek tolaka
Egem tako dola… No duhek tolaka

Nyigom komji… kali ah…
Nyigom komji… kali ah…
Tami ngok gisa si… jiri jaa…
Noke mi..nam me todor si..ko be
De..rek rudi… dobo lo…
Noke ha..gnam me puggo de..nda be
Ho..ri.. rudi… dobo lo
Aya hi..ndo em paksik lape
Noke go..kso em taji lape
Noke Yuma.. egem, ngo mamin ge..lape
Gigo doyi... egem, ngo kimin ge..lape
Ginam hina..m lega..be…
Ginam hina..m lega..be…
Tami ngok gisa si… Jiri ja…
Komji ngok sisa si… Joro ja…

Sigim kala… No umu jindu madu re…
Sigim kala… No range rogo madu re…

Ho…ho.. ho… ho…

Ngok moi mo..bar sim
Ngok bedu o..po sim

Ngok moi mo..bar sim
Ngok bedu o..po sim
Kabu tari… ma..du re
Tami ngok gisa si… jiri ja…
Komji ngok sisa si… joro ja…

Download Link of song - Tami Ngok Gisa Si-song

    If you want to Tami Ngok Gisa Si-song download or saved to your internal memory of device, please click on the "Get download link" button and then it will takes 10 sec. to generate the download link, after download link is complete and then you have to click the "Download Now" button.

    Download and online listening Galo language songs Tami Ngok Gisa Si-song, Free and easy to download Arunachal Pradesh local songs and Mp3.
Wait for 10sec
File Size: 11.1mb,
Song language : Galo,
Singer: Pakngam Lombi,
Song Name: Tami Ngok Gisa Si,
     Uploaded By: www.arunachalsongs.com

    Download Tami Ngok Gisa Si-song.mp3 download , Galo songs download, Tami Ngok Gisa Si-song mp3 Arunachal Pradesh songs download, Download Arunachal Pradesh local songs-Tami Ngok Gisa Si-song.

Post a Comment

0 Comments

/*M=1 remover */